2009.11.29.
13:40

Írta: Csakazértis

A hét

 A hét olyan semmilyen volt, nem volt semmi kiemelkedően nagy dolog.

 Hétfőn ukránon kikaptuk a zh-t, ami 5-ös lett, így legalább ezért örülhettem egy kicsit. A többi óra olyan szokásos volt. Mint úgy általában mindig.

 Kedden szintén nem történt semmi. A megszokott órák zajlottak, aztán estére már eléggé fáradt voltam, de még leültem megcsinálni a házikat oroszból és ukránból.

 Szerdán jöttem haza.

 Csütörtökön nyílt nap volt az egyetemen, így sokkal többen voltunk a vonaton, mint ahogy máskor lennénk. Éreztem, hogy valami el fog maradni, és így is lett: nem volt orosz. Ukránra nem maradtam, fájt egy kicsit a fülem, másrészt vonzott valaki haza (méghogy nem hozzád siettem haza Babóca). Az este nagyon jól telt, bár lehet, hogy rajtam nem teljesen így látszott, de nem kell megijedni, én csak akkor érzem igazán jól magam, ha Vele lehetek :)

 Pénteken voltam tatának gyógyszert íratni, késve indultam, de mégis úgy végeztem, ahogy elterveztem. Takarítottam és tanultam utána.

 Szombaton ismét Babócát boldogítottam, este pedig a filozófiatörténet jegyzetemet tökéletesítettem.

 Ma meg... ma meg megyek vissza Szegedre, hogy jövő héten nagy valószínűséggel egész héten (csütörtökig) ott legyek, szombaton meg Tesco, de szerencsére öcsém is jön...

Szólj hozzá!

Címkék: munka tanulás egyetem szeged ukrán

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr721560692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása