2009.12.14.
15:57

Írta: Csakazértis

Amiről írni akartam II.

 A városi díszkivilágítás.

 Sajnos a legjobbat nem tudom bemutatni, mert nem találtam róla képet... Szóval kezdjük Szegeddel. Az ottani kivilágítások közül nekem a Tisza Lajos körúti tetszik a legjobban - ezüst fényű hatalmas hópihék és jégcsapok. Nagyon jók!!! Annyira szép kivilágítva az a szakasz!!!

 A Kárász utcai díszkivilágítás már kevésbé tetszik, akkor még van egy kisutca, de az se az igazi. A Széchenyi téren az árusokkal teljes a kivilágítás, na az viszont szerintem egész jó lett.

 Békéscsabán a már megszokott vakító fényű ezüst sorégők lettek felrakva. Szépnek tényleg szép, de belegondolva az arra autózók szemszögéből este eléggé vakít, és nagyon rontja a látási viszonyokat. A sétáló utcán és a Center fele már hetek óta nem jártam, arról nem tudok nyilatkozni, az Obi nagyon kitett magáért, és az a környék tényleg úszik a fényben - bár egy kicsit túlzás az is. A legnagyobb meglepetés számomra az állomás volt: valamelyik nap kilépve onnan meg is lepődtem, hogy már ide is felkerült egy izzósor...

Szólj hozzá!

Címkék: szeged békéscsaba díszkivilágítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr901597540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása