2010.01.12.
19:02

Írta: Csakazértis

Na itt vagyok...

 Lassan egy órája beléptem blog-ra, de már két órája Subba blogját olvasgatom... Mindegy, ez vagyok én, ha egy poszt megtetszik képes vagyok órákig olvasgatni.

 Ha már itt tartunk, leírom Top 5 blogjaimat, amit mondhatjuk rendszeresen figyelek. Persze van, ami tényleg érdekes témákat feszeget...

 Akkor lássuk:

 dunaianita.blog.hu/ - Nos, ez egy amolyan eligazítalak a divat világában, mert tudom, hogy segítségre van szükséged oldal. Azt viszont már nem tudom, hogy én hol láttam meg. De! A myvip-en volt oldal hirdetésben. Néha beleolvasok, vannak benne jó ötletek.

 ellenorzo.blog.hu/ - Oktatás, és ami mögötte van. Nagyon sok érdekes dologról olvastam már itt. Némelyikben benne élek, hiszen elég gyakran folyik diskurzus az egyetemi háttérről, magáról az oktatásról, tanárokról, hallgatókról... És még sorolhatnám.

 subba.blog.hu - ezen vannak érdekesnek mondható bejegyzéseken át eléggé vicces helyzeteket megörökítők is, na és persze, ahogy tesóm mondaná, van egyfajta napiszaros beütése is. Attól függetlenül jó.

 fashionmeup.se/louise/ - Sebastian Ingrosso barátnőjének, Louise-nak a blogja. Kb. ennyit tudok róla mondani. Inkább a képeket szoktam nézni rajta, na meg azt, hogy ez is kezd olyan nemistudom mutogatom magam mennyi ruhám van blog lenni. Elhiszem, hogy szép ruhákat és cipőket is megvehet, de néha másról is szólhatna...

 www.lovebyisabel.blogspot.com/ - Az örök kedvenc blogtündér, Isabel Adrian. Steve Angello felesége (biztos...) Itt is van minden: néha egész érdekes témákat veszeget, a születendő babájának képeit mutogatja, de az is tény, hogy most főleg a ruha, cipő és sminkszerzeményeiről képes több posztot is megírni. Na meg a bulikról, meg vacsikról. Izgi...

 Most hirtelen ez az öt jutott eszembe, pedig van még néhány, amit szívesen olvasok, vagy inkább csak szörnyülködni járok oda.

Szólj hozzá!

Címkék: blog oktatás divat egyetem isabel adrian

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr721667289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása