2010.01.12.
20:18

Írta: Csakazértis

Pártok és földreformok

 Hányszor hallottam az év folyamán, hogy ezt nem is BA-n kellett volna meghirdetni, hanem mesterképzésben, mert annyira speciális a téma. Valamint az a mondatot, hogy maguknak ez nem kell tudni, hiszen nem törisek...

 Csütörtökön utolsó előttiként elmentem erre a szóbeli vizsgára. Már egy órával hamarabb érkeztem, mert anyuék elzavartak a legelső vonattal, ki tudja milyen idő lesz címszóval. Mikor a tanár jött a folyosón, akkor meg is jegyezte, hogy nem bírtam aludni, hogy már ilyen korán ott ülök. Aludni azt tudtam volna, de nem lehetett. Az előző napot végig tanultam, valójában csak azt az egy napot, előtte nem is nagyon olvasgattam, talán egyszer. Most is a közepébe húztam bele. Liberális ideológia. Nagyszerű, gondoltam, hiszen ez olyan rizsa szöveg, meg nem is nagyon van még köze a földreformokhoz. Csak ismételgetni kellett egy mondatot.

 Ugye, az sokat számított, hogy bejártam az órájára, így egy jeggyel jobbat kaptam. Végül is 5-ös lett és ez a lényeg.

 Szóbeliből egy nagyon jó 4,83-as szintet hoztam. Csak a nyelvtudományom lett négyes, a többi 5-ös. Pedig a többségre csak egy napot szántam... De megérte!!!

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem vizsga pártok és földreformok

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr281667525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása