2010.02.14.
13:35

Írta: Csakazértis

Na és most

 Szerda este 19.20-as vonat. Nagyon lazán leültem megírni az orosz házit, meg is lepődtem, hogy még nem indultunk. Az órára nem is néztem rá. Csak akkor csodálkoztam el, mikor egy ember már nagyon ideges volt, hogy miért állunk még mindig az állomáson, pedig már lassan 10 perce menni kéne. Láttam korábban, hogy a szembe jövő vonat késik, de úgy voltam vele, hogy a másik állomáson bevárjuk.

 Laza 20 perccel később el is indultunk. Azonban még a rendezőig se jutottunk el, amikor elkezdődött az elindul felgyorsul majd hirtelen megáll játék. Ezzel elvoltunk egy darabig, de már én is kezdtem ideges lenni. Ezt még eljátszottuk hazafelé egy párszor. Székkutasnál megálltunk, még a kalauzok is veszekedtek valamin. Nem tudom min, a másik kocsiban tették ezt.

 Végül 20 perc késéssel sikerült hazaérnem, de hatalmas örömömre el kezdett esni az eső :S A buszt lekéstem, akkor ment el, mikor még Csorvásnál tartottunk, így sétálhattunk haza apuval.

 Remélem, a jövő héten már jobb lesz az idő, és persze a vonatközlekedés is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr461757132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása