2010.03.15.
20:06

Írta: Csakazértis

 Ma végre alkalmas volt az idő egy kis vetésre. De előtte még helyet kellett csinálnom az íróasztalomon, hogy elférjenek a kis jövevények.

 Szegény szüleim, mindig is tudhatták, hogy nem vagyok teljesen komplett, főleg akkor, mikor egy Tesco-tour után hazajöttem, és megjelentem vagy 5 csomag vetőmaggal. Apu szokása az ilyen, de most én voltam a gyorsabb.

 Már egy ideje szeretnék saját házi fűszernövényeket, de eddig idő és mag hiányában ez elmaradt. De most végre már itt pihennek mellettem a cserépben... Kíváncsiak vagyunk rá, lesz e az egészből valami. Mert apu már mondta, hogyha kikelnek, akkor még vetünk egy-két cserépbe.

 Tatámat meg sikerült rávenni, hogy nála ültessünk citrommagot meg mandarint. Egy ismerősömnél ettem már házi citromot, ugyanolyan jó, mint a bolti, de ezt tudom, hogy nevelték, nem úgy, mint amit a boltban veszünk. Arra majd később kerül sor, addig még ennem kell egy-két citromot, hogy gyűjtsek elég magot...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr521842182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása