2010.05.01.
21:07

Írta: Csakazértis

Még mielőtt belekezdek

 2010. július 21. - Budapest - AXWELL

 Ti jöttök??? Én már most beírtam a naptáramba!!! Kihagyhatatlan!!! Eddig már kétszer mehettem volna el rá. Elsőre előtte vesztem össze drága ismerősömmel, aki szintén nagyon szereti. Ez volt még 2008-ban.

 A második tavaly volt októberben, amire meg azért nem mentünk, mert akkor költöztem :S

 De idén nincs menekvés, valahogy megoldom a szállásgondot, és azt, hogy ki jön még el, de ezt nem fogom elhalasztani!!!

 Tavaly volt szerencsém elmenni Angello és Ingrosso bulijába. Az idő pazar volt, a parti szintén, bár a többségnek szerintem fogalma se volt, kik ők, csak azért volt ott, mert külföldi sztárokról van szó. Meg a szórakozás miatt. Szegény haverom - akivel Axwellre is mentem volna - már alig bírta a végére, ráadásul becipeltem a harmadik sor közepére, közvetlen eléjük, csak azért, hogy jól lássuk őket. Azt már bánom, hogy utána nem vártuk meg még a Muzzaikot, ezerszer jobb volt az első 15 perc az ő szettjükből, mint Hamvai egésze. Bár az is lehet, hogy nekem a Hamvaié azért nem jött be, mert ő Steve és Sebbe előtt húzta az időt...

 Ők rájuk már nem annyira biztos, hogy elmennék, de még van rá lehetőség :p Bár a One-t ezerszer meg bírnám hallgatni az előadásukban:) 2010. augusztus 20 - Angello & Ingrosso, Budapest!!!

Szólj hozzá!

Címkék: buli axwell sebastian ingrosso swedish house mafia steve angello

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr291967292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása