2010.05.29.
14:16

Írta: Csakazértis

A múlt héten...

 Szerdára alig volt időm készülni. Oroszból a tanárunk azt mondta, hogy mindenkivel fog egy kicsit beszélgetni. Erre csak azokkal tette, akik javítani akartak… Szóval 40 percét mentem át…

 Csütörtökön szláv népek és nyelvek vizsga volt. Erre tudtam a legkevesebbet készülni. Pedig elég sok név és évszám volt a mostani anyagban, mivel az irodalmi nyelvekről volt a legtöbb szó. Mikor kint vártunk a tanárra, mindenki mondta, hogy alig tanult rá, mert nem volt rá idejük. Volt aki puskával is készült. Nagyon komoly kis segédlet volt :)

 Aztán kihúztam a legelső tételt... Annyira örültem neki, mert ezt még tudtam XD Miután ehhez a tanárhoz még ukrán helyesírásra is jártam, így még azt a jegyet is be kellett irattatnom. Annyira cuki volt… Nem hiába ő „Cuki bácsi” :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr302040271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása