2010.05.29.
14:35

Írta: Csakazértis

Új szórakozás

 Habár nem tartom magam egy nagy divatőrültnek, nem is követem a divatot. Nekem van egy stílusom, esetleg, ha nagyon olyan a kedvem veszek egy-két az aktuális hóbortnak megfelelő darabot de ennyi.

 Mivel nem vagyok egy nagyon ruhás beállítottságú, csak a magazinokban és az interneten -főleg ezekkel foglalkozó fórumokon vagy Isabel blogjában - szoktam nézegetni szebbnél szebb ruhákat.

 Valamelyik este nagyon unatkoztam, így el kezdtem nézegetni az Netbulváron a fórumokat. Eddig nem nagyon követtem őket, régebben volt egy periódus az életemben, azóta már más irányba terelődött az érdeklődésem.

 Már vagy a 20. valamire kattintottam, mikor pont a volt Hugh Hefner barátnő Holly Madisonos posztok között találtam magam. Aztán ott is ragadtam. Megnéztem egy csomó képet, és ez a kettő nagyon megtetszett. Vagyis a ruha, amit viselt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr522040302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása