2010.06.09.
16:00

Írta: Csakazértis

Még három vizsgáról...

 Na mostanában teljesen lelustultam, mióta újra elkezdődött a nyár, és vele együtt a munka is, azóta annyira nincs kedvem semmihez. De tényleg...

 Még hároom vizsgámról tehetek említést, főleg mert ezek volt az utolsók, amiért át kellett mennem Szegedre.

 Szláv magyar nyelvi kapcsolatok. Már a neve is rossz... Kemény egy napot tudtam rá szánni, már nem emlékszem mi miatt... Aztán mikor a többiekkel beszélgettem, akik már túl voltak rajta, nem mondtak semmi jót. Végül én is sorra kerültem. Kihúztam a tételem, elmondtam, amit tudtam, de még történelmi vonatkozásokat is kérdezett :S Aztán még vagy 8 témába belekérdezett, hogy lássa, tényleg tanultam vagy csak írtó nagy mákom volt, hogy olyan témát húztam, amit talán elolvastam. De nem foghatott ki rajtam!!! XD Nem én lennék XD

 A középkori Európa történeti földrajza volt a második... Hmmm... Emlékszem, ezt a kurzust is azért vettem fel, mert pénteken nem akartam csak egy ukrános óra miatt átjárni. Aztán mikor megláttam az oktatót... Annyira édes... és még jól is tanít. Már amikor nem panaszkodott. A vizsgájáról annyit tudtam, hogy gyorsan túl lehet lenni rajta. Nem vártam tőle, hogy megkínoz a rengeteg hülyeséggel, amit még ő is poénkodva mondott el sokszor. De arra végképp nem gondoltam, hogy ő lesz az, akire a legtöbbet kell várni. 9 órakor még kint rohangált, aztán nagy nehezen negyed 10-kor tételt húzhattunk, majd másfél óráig ültünk a többiekkel, mert a tanár úr eltűnt... Addig mi ott jól megbeszéltük a dolgokat XD Közben még kétszer jött be, és mondta, hogy pár perc és itt van - valahogy mindig fél óra lett a pár percből... De 5 percig se feleltem... Úgyhogy nagyon megérte...

 Az utolsó idén a szláv töri volt. Főleg mert nem akaródzott megtanulni. De végül rászántam magam, tanultam is rá egy kemény napot XD Megint csak én mentem be elsőnek, pont mint tavaly. Sajnos annyira jól nem sikerült alkudozni vele, mint amire számítottam, de így se volt olyan rémes. Persze, ha arról beszéltem volna csak, ami a kérdés volt... Ha 5 perccel hamarabb fejeztük volna be, akkor még a legelső vonatot, amivel haza tudtam volna jönni el is érem. Nem... Várhattam két órát :S

 Elmehettem volna könyvet venni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr242069186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása