2008.08.29.
20:46

Írta: Csakazértis

Hercules & Love Affair - You belong

 Ez az egyik kedvenc számom a cd-ről. Először, ha jól emlékszem Annie Mac péntek esti show-jában hallottam, mert valami rendezvényen léptek fel, és ezt rögzítette a Radio 1.

 Július 7-én jelent meg, a videot ezen a héten láttam először tv-ben (lehet én vagyok a lassú, vagy nagyon ritkán adják le). Mivel ismertem már magát a számot, kíváncsi voltam rá klipp formában is. Kissé meglepődtem a látványon, de hozta azt az érzést, amit a Blind váltott ki bennem. A vokált nagyon szeretem, ehhez a számhoz pont ez a hang passzol.

 Aki még nem látta július óta a videót a megosztón vagy a tv-ben, érdemes meglesnie. Véleményem szerint fantasztikus!

Itt nézheted meg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr99640052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása