2008.08.30.
21:27

Írta: Csakazértis

Hány éves vagy?

 Nyáron tatámnál festést rendeztünk. Mivel rólam tudják idehaza, hogy imádok a lomok közt keresgélni (megmentettem egy barna bőröndöt, csak egy pici helyen kell kijavítani). Találtunk egy fadobozt, amiben volt egy szétszakadt piros nyaklánc. Bennem egyből dolgozni kezdett a  "Mentsük meg!!!" gondolat, szóval hazahoztam. Újrafűztem, bár két nagy gyöngyöt lehagytam, abból majd csinálok fülbevalót.

 A legérdekesebb az benne, hogy mint utólag kiderült, ez anyu nyaklánca volt, és olyan idősen hordta, mint amilyen én most vagyok... Ami több, mint 20 év...


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr8641606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása