2008.10.12.
15:48

Írta: Csakazértis

Régen látott ismerős

 Nem szokásom letörölni MSN-ről azokat az ismerőseimet, akikkel jóban vagyok, csak nagyon ritkán tudunk ott csevegni.

 Így volt ez péntek este is, amikor egy, kb. 2-3 éve nem látott ismerősöm írt nekem. Meg is lepődtem, hiszen nem számítottam rá, hogy még a partnerlistáján vagyok. Az illető dévaványai, még évekkel ezelőtt én is gyakran jártam oda szórakozni, imádtam az ottani embereket. Lazák és kedvesek. Na ő is abba a társaságba járt, ahova én, szóval nagyon jó barátok lettünk. De telt az idő, és sokminden megváltozott.

 Azonban pénteken órákig csevegtünk a múltról meg a mostani dolgainkról először MSN-en, majd telefonon. Szegény többi ismi meg kiakadt, miért nem akarok nekik válaszolni, vagy miért telik 10 percbe néhány szó leírása.

 Na mindegy...

 Szombat este ismét felhívott, hogy miért az még rejtély számomra is. De jó volt hallani a hangját, hogy emlékszik még rám...

Szólj hozzá!

Címkék: barát

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr44709947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása