2008.10.17.
22:25

Írta: Csakazértis

Rövidke értékelés 1.

 Ami úgyse sikerül...

Hétfő:

  • Matek helyett alkalmazott volt, de csak azért, hogy le ne maradjunk a másik csoporthoz képest. Én remekül éreztem magam, akkorát rajzoltam, hogy öröm volt rámnézniXD
  • Üzleti: fogalmam sincs miről volt szó, folytattam a rajzolást.
  • A suli lájtos volt, semmi extra. Törin az amcsik gazdasági válsága volt a téma, szokás szerint tele humorral (nagyon laza a tanár, és mindig van személyes tapasztalata az elmondottakkal kapcsolatban)
  • Délután angol - komolyan, amióta járok erre a tanfolyamra, kezdem megszeretni az angolt. De tényleg. A tanár és a csoport is nagyon jó. Volt egy idősebb nő is velünk, 3 éve jár angolra, de kb. annyit beszél hogy semmit...

Kedd:

  • Töri: Náci Németország - Hilter hatalomra jutása. Tetszett...
  • A matek egész jó volt, első órát végigbambultam, de amikor kérdezett a tanár, tudtam, mit kell mondani. A másodikat már élveztem.
  • Lyukasóra (többieknek magyar): dogát írt az osztály, én házit írtam matekból.
  • Rajz: Leonardo da Vinci - ritka jó órát tartott a tanár.
  • Közgé: Makrokínálat.
  • Emelt töri: A török hódoltság - mint mindig, ezt is nagyon élveztem. Csak ne kéne annyit várni a kezdésig (fél 3-tól tart 4-ig)

Szerda:

  • Első órám nem volt.
  • Matek: Csonka kúp - nekem tetszik.
  • Közgé: Makrokereslet - még nem tudom mi az...
  • Üzleti: A viszonyszámos doga kiosztása, nekiesés a tanárnak (meg utána kishíján annak, aki írt címet). Hogy mit csináltunk órán, arra nem igazán emlékszem, én épp olvastam a Sorstalanságot.
  • Ofő: panaszáradat...
  • Angol délután: jókat szórakoztunk, mivel én nem szeretem a Forma 1-et, a tanár meg direkt poénkodott velem, hogy Villát kéne beültetni az autóba, és egyből nézném (de mégsem...)

Szólj hozzá!

Címkék: történelem suli angol iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr32719386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása