2008.11.01.
22:08

Írta: Csakazértis

Celeb vagyok kontra A sztárok a fejünkre estek

Elhiszem, hogy szükség van valamiféle néphülyítésre. Én nem vagyok egy nagy tv-néző emberke, aki állandóan az ilyen műsorokat bújja. Azt is megértem, hogy a két kereskedelmi csatorna egymás elől szinte lepkehálóval szedi el a nézőközönséget a különböző "érdekesebbnél érdekesebb" műsorokkal. Ha az egyik kitalál valamit, pár hét vagy hónap, és a másikon is azt nézheted. Így van ez a sztárok hülyítésével is - mert már mást nem tudok rá mondani. Még a Celeb vagyok, ments ki innent elnézem. De minek kell még a másikon A sztárok a fejünkre estek??? Na mindegy, egyszer majd csak vége lesz...

Szólj hozzá!

Címkék: tv valóságshow

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr79744617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása