2008.11.28.
22:32

Írta: Csakazértis

Még egy kis kedd

 Mint már írtam, a keddem ráment az szóbelire. Reggel a fél 9-es busszal mentem. Utána fél 2 után hagytam el a helyszínt. Természetesen a busz már elment, így esélyem se volt, hogy esetleg hazamenjek még a szóbeli, a külön angol és az eredményhirdetés között (mintha egy verseny lenne ez az érettségi). Így lesétáltam a város másik felébe.

 Útközbe eszembe jutott hogy későbbre kell menni angolra, így betértem a könyvtárba (egyrészt mert nagyon hideg volt kint, másrészt már le akartam valahova ülni). Utána még lesétáltam angolra is, ahol szokás szerint megvolt az alaphangulat. Nagyon rendes volt a csoporttárs, aki óra után levitt a helyszínre. Közbe kidumáltunk néhány nagyon beképzelt emberkét (nem is tudtam, hogy ennyit képes beszélni az a gyerek).

 Persze megint korán értem oda, így tettem egy laza kört a suli körül (beletelt vagy 20 percbe). Közbe kutyát etettem, meg megnéztem két autót is, amit korábban koccant (abban a mocsok időben). Természetesen az eredményhirdetés se kezdődött pontosan, aminek köszönhetően sikerült a buszomat lekésni, így sétálhattam haza (mintha aznap nem sétáltam volna eleget).

Szólj hozzá!

Címkék: suli angol séta iskola érettségi könyvtár

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr67793992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása