2008.11.29.
22:08

Írta: Csakazértis

Nekem tetszik

 A Stronger-rel ki lehetett kergetni a világból. Amúgy nekem semmi bajom nincs Kanye West-tel, szerintem tehetséges előadó, nemmellesleg még a zenéje is jó (már amikor egyes rádiók nem játszák unásig). Azonban a Love Lockdown, amit ma láttam először a tv-ben (nem vagyok egy nagy tévébámuló) nagyon megfogott.

 A dal Kanye 808s & Heartbreak cimű albumának első single-je. A Love Lockdown-t kevesebb, mint 10 nappal a 2008-as MTV VMA előtt írta, majd adta elő a rendezvényen. A kellemes hangzás és a hozzá készült nem túl zsúfolt videoklip is nagyon tetszetős.

 Már vagy 3 hete Pete Tong is játsza az esti műsorában, de azt a részt valahogy mindig sikerült áttekerni. Most azonban magával ragadott a dal, és nem akar elengedni. Nem baj, hagyom...

Itt hallgathatod meg, ha még nem futottál vele össze

Szólj hozzá!

Címkék: zene video videó music kanye west videoklip videóklip love lockdown

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr77795383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása