2008.12.27.
23:44

Írta: Csakazértis

Zúzmara

 Körülbelül ez az egy szó jellemezte a mai napot felénk. Egész nap a fák olyan szép fehérek voltak tőle. Személyem szerint azért szeretem a telet, mert egyrészt ekkor esik a hó (már ha esik), másrészt mert ekkor jön a zúzmara. Annyira tetszetősek ilyenkor a fák.

 Emlékszem, kicsi voltam, amikor még tanyasi lyány voltam. Az udvarban két nagy fa volt: elől egy nagy, amit meg kéne aputól kérdezni, hogy milyen volt, és egy fűzfa. Na az telente valami pazar látványba részesített engem, akit az ilyesmi is megfog.

 Ma, ahogy kiértem a vasúttöltés mellé (mert arra kell menni a buszmegállóba - de legalább látom, mikor megy a Keletibe a vonat - persze, ha megy egyáltalán), akkor látja igazán az ember, hogy milyen idő tombol odakint.

 Gyors nyomtam is pár kattot a telefonnal, hátha mást mutat majd a gépen. Szerencsére nem jött mögöttem senki, így csinálhattam vagy 10 képet.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás zúzmara

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr11844515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása