2009.01.01.
00:40

Írta: Csakazértis

Új év...

 Roger Sanchezt hallgatva egész jól kezdődik ez az év. Közben persze muszály olvasni is valamit, mert ez így nem elegendő.

 Kivételesen én voltam az, aki pezsgőt bontott idén - anyu meg is lepődött, apu meg hallott egy pukkanást, de nem hitte, hogy én terrorizálom a magyar pezsgőnket. Én voltam.

 Szóval, remélem mindenkinek jól kezdődik az idei év. Habár én itthon vagyok, egyáltalán nem bánom a dolgot, hiszen most nem kell azon idegeskednem, hogy nem olyan zene szól, amit én szeretek. Sőt! Kifejezetten tetszik. Bár azért a következőt szeretném társaságba tölteni, valahol egy buliban. De ez a mostani kellett nekem...

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene olvasás buli roger sanchez sensation white

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr49851092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása