2009.01.09.
20:50

Írta: Csakazértis

 Szerdán végre próbáltunk. Azt hittük még szünet előtt, hogy ez a perc sose jön el...

 De mégis. Kedden szóltak, hogy 10 embernek hozza a kosztümöt a varrónő. Szerencsére én az első 10-be bennevoltam, így én már legalább láttam, mit is csináltatunk. Igaz, kiderült, az inganyagunk valójában nem is ingnek való, a fekete anyag meg nyúlik, de úgy, hogy a gombostűt beleszúrva fél percen belül úgy néztünk ki, mint a sündisznók. Úgyanis nyomta ki az anyag. A varrónő is panaszkodott, hogy hiába szabta ki méretre a nadrágokat, mindenkin úgy állt, mintha legalább 120 kg-osok lennénk. Az enyémet is teljesen át kell szabnia, laza 10 cm-t kell bevennie. De én már elmondhatom, hogy volt rajtam.

Szerdán pedig újra megnézzük, mit sikerült kihoznia az egészből a varrónőnek...

2 komment

Címkék: ballagás ruha kosztüm varrónő

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr72868088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanócfiú 2009.01.09. 21:29:23

Made in China? Kevés szakértelem? Netán kísérleti nyulat kerestek új beszállítóhoz? Esetleg ez így természetes? Elképzelhető, hogy a varrónő egy kicsit túldramatizálja mindig a dolgokat, hogy addig is legyen miről beszélnie. Addig örül az ember amíg kritizálhat valamit!

Csakazértis · http://eiffel-torony-papirbol.blog.hu 2009.01.11. 19:08:24

A varrónő tanár volt. De szerintem ritkán dolgozik ilyen anyaggal. Bár szólhatott volna előre, hogy az selyemanyag lett lesz jó ingnek...
süti beállítások módosítása