2009.02.13.
20:15

Írta: Csakazértis

Kosztüm 5.

 Ma reggel a nagy havazás kellős közepén ki az első idősebb tag, akit látok? A varrónő...

 Jött, és sajna egyből észrevett. El is kezdte a mondókáját, hogy beszélt anyuval - aki nem mellesleg jól kiosztotta -, hogy hozzam vissza a kosztümöt, és ő meg kifizeti az anyagot. De egyből el is kezdett szidni, hogy mi akartuk annyira szűkre. Én meg megmondtam a banyának, hogy én nem szűkre kértem, hanem normálisan állónak. Legyen testhezálló, de ne olyan, amibe bele se férek. Én voltam még azért is a hibás, hogy rosszul sikerült a kosztüm.

 Ráadásnak ott volt ofő, aki nem volt jó kedvében, szóval enyhén nekemesett. "Majd varratsz másikat" - kösz... Az egyszer biztos. És még ő volt felháborodva, hogy mi meg mertük mondani a varrónőnek, hogy szar munkát végzett...

 Egyre kevesebb értelmes lény jár abba a suliba is...

 Nem mellesleg az anyag se volt egyrészt olcsó, másrészt több varrónő mondta, hogy a legrosszabb szövetet választottuk ki... De ezért is mi, tudatlanok vagyunk a hibásak...

Szólj hozzá!

Címkék: ruha kosztüm varrónő

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr37941619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása