2009.04.27.
20:31

Írta: Csakazértis

De jó nap volt

 Először is, a napközbe elment kategóriás volt, de a délutánom már nagyon szupira sikerült!!!

 A suliban hoztuk a tőlünk megszokott formát. Jesszus, holnap már tőlünk fognak hatodik órában búcsúzni!!!

 Próbáltunk énekelni is. Közgére beültem, de minek, mehetettem volna haza, ehelyett bent töriztem...

 Utána még elmentem a papírboltba, de a nő annyira gagyi volt. Meglátszik nem sokat dolgozott még ezen a részen. Kértem tőle 4 különböző spirált, erre ahelyett, hogy felcsapta volna a spirál mappát, ami megmutatja, melyikre mennyi lap megy rá elkezdett turkálni a tömegben... És még tőlem kérdi, hogy hogyan keresse... Vettem szép sárga textil hatású kartont is hátlapnak, úgyhogy holnap boldoggá teszem az illetékes tanárnőt.

 Délután a töri olyan nemtudom volt, mert senki se tudott már 100%-osan gondolkodni és figyelni. Meg is lett jegyezve, hogy már érezzük a végét a dolgoknak. Még csak most kezdődik az egész!!!

 Később felhívott Kisfijú, hogy jönne a képpel. Siettem haza. Persze hoztuk a formánkat, hiszen megint az ajtóban tárgyaltuk meg az élet kérdéseit. Vagyis most a szerenádot, a ballagást és az érettségit.

 Utána msn-en végre fent volt reális időben mexikói ismerősöm. Úgyhogy gyors letámadtam egy kis csevelyre. Kérdezte, hogy hallottam-e erről a sertésinfluenzáról. Mondta, hogy most ahol ő él, ott zárlat van, nincs iskola, munka, minden üzlet zárva. De jól megy egyeseknek, mert Acapulcoba mennek el nyaralni május 6-ig (én akkor pont a törit írom). Hát csöppet se irigyeltem...

 Még beszélgettünk a nyelvtanulásról, nem tudta, hogy mi az a szláv nyelvcsalád. Kérdezte, hogy milyenek az erdeink, mert ő olyanba még nem járt. Túzokot is én mutattam neki először, és nagyon kíváncsi, milyen lehet az igazi magyar gulyás, meg a töltött káposzta. És a Túró Rudi. :) Ő is sorolt néhány tipikus mexikói ételt. Az egyik nagyon hasonlított a spenóthoz, de vmi más volt az... Szóval nagyon jól esett vele beszélgetni.

 Na most még a What a Wonderful World szól a rádióban (a Sinclar-Axwell fajta), szóval ez is csak a jókedvet fokozza. És ahogy látom, egy jövendő csoporttárs oroszozik... Na akkor én is neki ülök!!!

Szólj hozzá!

Címkék: msn vásárlás nyelvtanulás ballagás történelem kaja orosz suli barátság nyelv mexikó iskola ének érettségi barát axwell

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr531090142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása