2009.04.30.
21:52

Írta: Csakazértis

Hétösszefoglaló - Szerda

 Ez a nap is jól indult... Majdnem itthon hagytam a telefonom... Gyors szaladhattam vissza érte.

 Első óra nem volt, nekem meg amúgyse lett volna. Aztán jöhetett egy matek, ahol ismét éneklés - véleményünk szerint ez volt a legjobb -, majd néhány kedves szó. Végül még olyat is láthattunk, amire nem számítottunk: a tanárnő elsírta magát!!! Pedig nem voltunk a kedvencei, az szent. Kaptunk tőle feketeerdő tortát, így reggel kicsit édes volt, de amúgy nagyon finom.

 Dupla üzletin ismét éneklés, kaptunk néhány kedvesnek tűnő mondatot, meg a tanárnő szerint ehetetlen zöld békát (amit mindenki már az első pillanatban el is tűntetett). Utána jót ültünk magunkért azon az órán. Sikerült a következőre becsalni ofőt is, hogy minél hamarabb végezhessünk.

 Még kikísértem barátnőmet a buszhoz, bementem a fodrászhoz, hogy kiakasszam újabb igényemmel. Utána még turkáltam egy szoknyát a bolondballagós szerkóhoz, és megünnepelve a napot (kb. délben) ettem három gömb fagyit. Isteni volt.

 Aztán tökölés, és már megint jöhetettem vissza az 5 órási busszal...

Szólj hozzá!

Címkék: búcsú suli süti matek iskola szerda üzleti torta

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr321096455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása