2009.05.06.
22:00

Írta: Csakazértis

Könyvtár

 Rájöttem, hogy ma lejár a könyvtárlátogatási jegyem. Szóval megvártam aput, hogy hazajöjjön, majd el kellett menni anyuhoz kérni pénzt a hosszabbításhoz, és utána go könyvtár!!!

 Mikor vettem ki a táskát a kosárból jöttem rá, hogy 3 könyv otthon maradt... Szuper... Ezért mehetek pénteken megint könyvtárba...

 Most nem ültem le újságot olvasni, egyrészt mert elég hangosan fúrtak (felújítják az épületet), másrészt az első és legfontosabb dolgom egy orosz-magyar és egy magyar-orosz szótár kikölcsönzése volt.

 Még járkáltam összefutottam egy ismerőssel, akit már régen láttam. Kicsit beszélgettünk, bár inkább én mondtam, mert ő nem az a beszédes típus...

 Mikor végeztem, megnyugodtam, hogy még azt tudtam mondani, hogy középiskolás vagyok. Mert úgy olcsóbb volt...

 Jah, és kivettem a Háború és békét is... Az első részt, mert négyrészesbe találtam meg...

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás könyv orosz szótár ismerős könyvtár

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr971107112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása