2009.05.15.
21:45

Írta: Csakazértis

Össze kell szednem magam...

 Pete Tong, tunyulás, tea...

 Össze kéne szednem magam. Valahogy képtelen vagyok tanulni!!!

 Jó, én panaszkodok, akinek már csak egy tárgyból kell szóbeliznie. De akkor se könnyű ilyen kellemes időben rávenni magamat a tanulásra. Legszívesebben egész nap aludnék, vagy feküdnék az ágyon és zenét hallgatnék. Néha már abból is elegem van.

 Holnap este megint megyek dolgozgatni. Hosszú lesz, én már érzem. Főleg azért, hogy lemaradok az Eurovíziós végéről, vagyis a lényegről, másrészt holnap lesz a Sensation, és ha már nem megyek, legalább meg akartam hallgatni a holland rádió segítségével. Mert az ugye szinte mindegyiket leközvetítette eddig...

 De nem. Sajna, még zenét se tudunk hallgatni ott. Na jó, szól valami, de múlt héten megfigyeltem, hogy egy számot 4x hallottam 8 óra alatt... Nagyobb változatosságot!!! Azt is elhiszem, hogy nem egy rádiót kell ilyenkor bekapcsolni, de a többiek nem unják? Már néha azon gondolkodok, hogy min gondolkozzak... :S

 Most éppen rövid bemutatót hallgatok az esti Steve Lawler Essential Mix-ből. Valahogy még ehhez sincs kedvem.

 Jövő héten lehet elkezdem elölről megnézni a Dr. House és a Family Guy részeket. Angolul, meg magyarul. Meg voltam olyan nagy ész, hogy kivettem a Háború és béke első kötetét, hogy majd én azt elolvasom. Arra is kéne időt szánni. Mert nem tűnik rossz választásnak... Csak hosszú. Apu nem nézett furán rám, amikor meglátta az asztalon... De már hozzászokott, hogy olyan könyveket veszek ki, amiket amúgy nem is kéne kötelező keretek, meg amúgy se olvasni (persze az iskolához kapcsolódóan - amúgy meg azt olvasok, amit akarok...)

 Össze kell szednem magam...

Szólj hozzá!

Címkék: zene munka olvasás könyv fáradtság music tea pete tong unalom dr house family guy steve lawler sensation white eurovíziós dalverseny the essential mix háború és béke

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr881124029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása