2009.05.17.
20:44

Írta: Csakazértis

Ezen is túlvagyunk...

 Szombat...

 Este elmentem dolgozgatni egy sort. Valahogy egész idő alatt az járt az eszemben, vajon mi megy éppen a Sensationon. Mivel nem ültem le a géphez aznap, így nem értesültem róla, hogy Ingrosso nem jön (az ok: betegség, de egyesek másról csicseregnek :P). De legalább nem lettem még éjszaka tök ideg, mert ugye Axwell nem engedte a sugárzást, szóval addig a rádió hallgatók Jeff E-t hallgathatták a svéd helyett.

 Még éjfél előtt jött rámnézni az egyik alkalmazott. Mikor kérdezte hogy haladok, hát elég csúnyán néztem rá, persze nem miatta voltam mérges, hanem azon izgultam, hogy mit fogok 5 után csinálni, mert kevés cucc volt bent a soromon.

 Az első szünetben a fiúk próbáltak beszélgetni velem, de sehogyse találtunk közös témát. Na majd legközelebb. Aztán már a kedvem is jobb lett, mert végre rádiót hallgattunk (egész este), így mikor olyan szólt, amit szeretek egyből jobban esett a munka. Aztán próbáltam csigázni, hogy minél később legyek kész. Hála az égnek még kaptam vagy 5 raklapnyi árut, amiből a felét sikerült is felpolcolni, a többivel meg jót szórakoztam. Mondtam már, hogy imádok teát pakolni??? XD

 Aztán már ott tartottunk, hogy még nagyban rámolgattam fél 6-kor, ami jó, mert eddig erre az időre mindig készen voltam. Még szenvedtem a raktárban egy sort. El se tudtam kezdeni az igazítást, mikor szóltak, hogy menjek már át egy másik sorba, mert az ottani csaj nem halad sehogyse. Szóval mentem. És rámmaradt, hogy a szétszórt kartondobozait összeszedjem... Utána még segítettem neki válogatni, meg pakolni. Komolyan jobb ez a melo (olyan Prydz félésen - na majd azt is meghallgatom...), mint egy kiadó konditermi edzés. Itt is pakolhatod a súlyokat ide-oda.

 Végül már nagyon örültem, mikor ránéztem az órára, és már fél 7-et mutatott, hogy nem unatkoztam az utolsó egy órában, másrészt hogy mehetek haza.

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene munka hétvége edzés szombat axwell sensation white sebastian ingrosso

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr401127406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása