2009.06.01.
20:45

Írta: Csakazértis

Péntek

 Kezdődött azzal, hogy mehettem dolgozni este. Szóval nem nagyon volt mit csinálni.

 Reggel még meg akartam nézni a Dancefloor Chartot, erre anyu össze-vissza kapcsolgatott, szóval az első kettőről lemaradtam. De hogy milyen későn jön meg az országba az a zene, amit én két héttel ezelőtt agyonnéztem az MTV Dance-en...

 Utána még beleolvastam a töribe, majd go a meloba. Hát kissé kiakasztó volt, mivel azt se tudták, mit keresek ott. Beraktak a "legkedvesebb" munkaerő mellé... Életemben először álltam pénztárban... Ezt is megéltem...

 A végére egész jól kezdtem belejönni, bár bénáztam rendesen, ahogy ilyenkor lehet. Mikor beakadt a szalag, vagy épp kifogyott, vagy nem találtam a lapozóban a keresett dolgot... Mindegy mindenki így kezdi. A zárás már egész jól ment, addigra már a munkatárs is örült, hogy végre megszabadulhat tőlem. Igaz, két órával hamarabb jöttem haza, mert bekavartak.

 Miután hazaestem jöhetett a pénteki Tong-adag, majd bealudtam volna, ha nem lett volna látogatóm :) Utána meg anyuék is hazaestek az ovis ballagásról (11-kor - végülis időben), és nekiestem a sütiknek. Nem voltak annyira jók... Bár volt egy-két kivétel...

Szólj hozzá!

Címkék: zene munka kaja süti péntek pete tong barát sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr131157613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása