2009.06.01.
21:17

Írta: Csakazértis

Tegnap este

 Tök nagy izgalomban voltam, mikor felmentem az SHM fórumra, és megláttam, hogy este Space nyitóbuli, és játszik Angello!!! Na jó, ez nem volt nagy szám, mert erről tudtam, csak arról nem, hogy közvetíti egy helyi rádió.

 A gond utána ott kezdődött, hogy mikorra ki volt írva Angello Carl Cox ment. Már nem volt nagy türelmem megvárni, mi lesz, szóval belehallgattam Cox-ba, majd nyugtáztam, hogy inkább keresek magamnak valami mást... Végül 5-8 évvel korábbi Axwell darabokat hallgattam...

Szólj hozzá!

Címkék: zene vasárnap music ibiza axwell swedish house mafia steve angello

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr931157681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása