2009.06.10.
21:54

Írta: Csakazértis

Only this moment

 A múltkor egy nagyon kedves ismerősöm küldött nekem egy Röyksopp számot, hogy hallgassam meg. Vagyis inkább nézzem meg a videoklipjét. Aztán mondtam neki, hogy nagyon szeretem a dalaikat, meg a belőlük készült klippeket, egyrészt mert nagyon kreatívak, másrészt meg nehéz őket megunni.

 Aztán eszembe jutott: nekem volt egy hatalmas kedvencem tőlük, amit akkoriban nem tudtam eredetiben megszerezni. Meg akkor még netünk se volt itthon... Szóval most úgy gondoltam megosztom mindenkivel, nekem melyik a kedvenc Röyksopp számom (amiből mindjárt kettő is lesz, ha már itt tartunk :P)

 

 Röyksopp - Only this moment

 

 

 Röyksopp - What else is there

Szólj hozzá!

Címkék: zene video röyksopp kedvenc music videoklip

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr161177708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása