2009.06.21.
23:02

Írta: Csakazértis

Egy kalappal!!!

 Holnap érettségiznek az én jó osztálytársaim... Végre ők nekik is elérkezett az a nap, amire már nagyon régóta várnak, és már nagyon szeretnének túllenni rajta. Meg is értem őket... Már várom szinte a gúnyos tekinteteiket holnap reggel, mikor meglátnak engem az iskolánk aulájában. Mert ugye, én már túl vagyok az egészen... Hihi XD

 Na de akkor egy nagy kalappal az összes csajszinak, akikkel jó volt eltölteni 5 évet az életemből, na meg persze Teomo-nak is, mert tudom, hogy mindenki nagyon jó lesz, mert miért ne lennének azok!!! Aztán meg pénteken kitomboljuk magunkat, ahogy kell!!!

Szólj hozzá!

Címkék: érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr131199883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása