2009.06.24.
22:05

Írta: Csakazértis

Bizonyítvány

 Végre megkaptam a bizonyítványomat, és ezzel megértem arra, hogy továbbléphessek a következő lépcsőfokra!

 Most így belegondolva, nagyon örülök, hogy sikerült az érettségim, úgy, ahogy én azt elterveztem. Már milyen régóta túl akartam ezen esni!

 Nem baj, mostmár nem kell szenvedni, mert vége, és most jöhet a nyár meg a pihenés!!! Szeptemberben meg... Na de az még hol van!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr131206552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása