2009.06.24.
22:14

Írta: Csakazértis

Süti

 Reggel úgy keltem fel, hogy sütit kell süssek. A gond csak az volt, hogy mit... De hamar megtaláltam azt a receptet, amit meg akartam csinálni. Csokoládés dobostorta!!!

 A választás azért esett rá, mert csokoládés, és mert benne van a kulcsszó: dobos. Nekem az a kedvencem, de ezt most nem magamnak sütöttem.

 Szóval tök amatőrként - eddig ilyen komplett süteményt még nem csináltam, tortát meg főleg nem - nekikezdtem. Azt kell hogy mondjam, meglepődtem saját tudásomon, hogy ennyire jól sikerült. 15 percenként nyomtam be a sütőbe az újat piskótalapot, közbe kikevertem a krémet, sőt még az ebéd elkészítésébe is besegítettem. Égett a kezem alatt a munka XD

 Délután még elmentem a bizonyítványért, addig anyu egy kicsit segített nekem, és befejezte a krémet. Utána még gyors összedobtam a mázt, mert nálunk olyat csak én tudok csinálni. Végül elkészült életem első tortája!!!

 

 

 

 

 

 

 

 Akinek meg készült, az sajnálhatja... :P

Szólj hozzá!

Címkék: étel süti torta sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr361206566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása