2009.07.25.
21:39

Írta: Csakazértis

A hetem...

 Volt már jobb is a nyáron.

 Szerda. Voltam oroszon. Egész jó volt, mostmár tényleg kezdek ráérezni, bár a ragozással még meggyűlik a bajom. Meg néha a szöveg kibetűzésével is. Már csak két betűt keverek: az orosz i-t és az u-t.

 Utána még elmentem az antikváriumba, hátha találok orosz könyvet. És siker! Megtaláltam az egyik olyan darabot, amit eddig interneten csak előjegyzésben lehetett elővarázsolni. Nekem meg ott volt a kezemben!!! 550 Ft volt ez az 1984-es kiadású darab, ami tényleg megérte az árát, hiszen eddig mindig csak 1000 Ft felett dobta ki a kereső. Ami a legfontosabb, hogy ezt már kihúzhatom a megvásárlásra váró orosz könyvet listájáról.

 Délután még őszibarackot raktunk el. Anyu örült nekem, hogy otthon vagyok, mert nagyon vékonyak a kezeim, és így rendesen bele tudok nyúlni az üvegbe, és szépen el tudom benne igazítani a dolgokat, nem úgy ő.

 Csütörtök. Fél 6-ra mehettem dolgozni. Nagy élvezet volt, meg kell mondani. Elég kómás voltam kb. 9-ig. Lenke, a "főnököm" le is osztott, hogy szedjem gyorsabban a lábaimat, mert még korai fáradtnak lenni...

 Az aznapi feladat: hajtogassam össze az összes olyan ruhát, ami ki volt rakva. Ebbe benne voltak az akciós gyerekruhák, amik kész kihívást jelentettek, mert nagyon sok volt belőlük, és állandóan beborultak a már kész darabok. Legalább akkor volt, aki felvidítson, utólag is 1000 köszönet érte!!! Cupp!!!

 Miután ez megvolt, jöhettek a női fehérneműk és fürdőruhák, ami már megint sok volt. Ráadásul mire egy sort megcsináltam, kezdhettem újból elölről, hála néhány "tapír" vásárlónak. Aztán, hogy ne unatkozzak még kiválogattam és meghajtogattam a férfi pizsiket is.

 Kb. fél 11 múlt, mire mindent megcsináltam. Aztán szóltak, hogy menjek be a raktárba. A következő feladatom az akciós bőröndök bilétázása volt. Rohadt meleg volt megint a raktárban, ráadásul mire kicsomagoltam az amúgy egymásba pakolt bőröndöket... Legalább az idő gyorsan telt. Fél 1 fele mentem fel szünetre, aminek nagyon örültem, mert már nagyon éhes voltam. Aztán már játszva eltelt az az egy óra. És mehettem haza!!!

 Péntek. Most délután mentem dolgozni. Megint Lenke volt a főnök, el is küldött pénztárt leszámolni. Utána megint ugyanaz, mint előző nap: gyerekruhák, fehérneműk, női ruhák. Közbe meg-megszakítottam egy kis pénztárral a hajtogatást, majd egyszer csak ottragadtam. Onnan mentem szünetre is. Kedves volt Marcsitól, hogy nem küldött vissza nonfoodra, azt mondta, maradjak itt a műszak végéig. Szívesen!!! Az is jó volt, hogy már fél 10-kor zárhattam. Így 10 órakor már mehettem is haza! A pénztár jó volt, ahhoz képest, hogy hónap vége van lassan, még mindig sok pénzt hagytak ott az emberek.

 Ma végre lehetett egy kicsit tovább aludni, amire már nagyon vártam!!!

Szólj hozzá!

Címkék: munka szerda péntek csütörtök

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr731268332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása