2009.10.29.
22:54

Írta: Csakazértis

Basszus, hogy ilyen gyorsan telik az idő

 El se hiszem, hogy már megint csütörtök van. Ez annyiban rossz, hogy megint mehetek vissza vasárnap Szegedre. És minden folytatódik tovább... Pfúj...

 Legszívesebben még itthon időznék egy hetet, és nem csinálnék semmit. Eddig is jószerivel csak ukránoztam és oroszoztam, mert elég sok házit kaptunk mindkettőből szünetre. Pedig még mennyi füzet vár arra, hogy elolvassam!!!

 Hétfőn muszály volt átmennem Szegedre, mert volt egy csaj, aki érdeklődött az albérlet ügyében, neki kellett megmutatni a lakást. Ha 5 perccel hamarabb érünk ki a buszmegállóhoz, még elértem volna a 11.20-as vonatot. De nem!!! Várhattam két órát... Addig kisétáltam magam: elmentem a Tescoba enni venni, aztán még a plázában bejártam az összes üzletet kínomban. Mikor hazaértem anyu elküldött vásárolni a Takkoba, ahol vettem is három felsőt...

 Még jó, hogy most egy kicsit többet látom Babócámat is, mert még mindig nagyon rosszul viselem a hiányát. Legalább tudjuk egy kicsit piszkálni egymást, de csak úgy beszólogatósan :P

 Holnap meg mehetek kistescozni... Ismét egy Pfúj. Utálom azt a helyet!!! Hónap vége van, nem tudom lesz egyáltalán valaki, aki jön vásárolni, vagy csak ott fog enni a fene fél 2-től este 10-ig. Belegondolni is rossz. Remélem gyorsan eltelik majd az idő, mert ha nem... inkább nem képzelem el, milyen lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: munka szeged szünet hétfő albérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr651485398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása