2010.02.14.
13:29

Írta: Csakazértis

Azonban először

 Így kell kezdődnie egy napnak???

 Már egy ideje sejtem, hogy rossz hatással vagyok a járművekre. Autóra, vonatra, buszra... Ez a hét teljesen bebizonyította ezt a felvetésemet.

 Kedd. Reggel időben ért a vonatom Szegedre. Igaz, hogy Orosháza után már nem éreztem a fűtést, egyre inkább az ablak mellett beáramló fagyos szellő csapta meg az arcom...

 Miután kijöttem a vasútállomásról, és a buszmegálló felé vettem az irányt, láttam, hogy a 90-es busz is nagyon nehezen indult be. Én nem ezzel mentem. Még jobb is talán. 1V-nek az egyik legjobb fajta busz van általában kiküldve. Az első megállóig nem is volt probléma. Ahogy azonban ki akart onnan állni, nem mozdult meg a busz. 3 percig hiába nyomta a gázpedált, nem történt semmi. Végül mégis sikerült elindulni, de már előre látható volt, hogy nem sokáig utazunk már ezzel. Így is lett: a következő buszmegállóban megálltunk, az emberek el kezdtek felszállni, majd rá pár pillanatra a busz megadta magát. Még mindig volt, aki felfele szállt, de aki tudta, mi a helyzet inkább lefele indult el. Aztán a buszsofőr is megerősítette, hogy ezzel már nem megyünk sehova.

 Tudtam én, hogy gyalog kell elindulnom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr251757116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása