2010.04.12.
19:30

Írta: Csakazértis

A lényeg: mindig volt mit csinálni

 A múlt héten mindig valamiért fel kellett menni a városba. Szerdán összefutottam egy nagyon régen nem látott kedves ismerősömmel.

 Amióta felköltözött Budapestre, alig lehet itthon látni. Felhívott a hétvégén, hogy ha ráérek fussunk össze, mert úgyis sok mesélnivalója van. Rengeteget beszélt, többet, mint amennyit én szoktam! Aztán még haza is sétáltunk. Utána, hogy tényleg meglegyen a napi kilométer, még egyszer elmentem sétálgatni egy udvarlóval.

 Este persze, hogy nem bírtam elaludni, annyira jó volt a héten mindig 10 órakor felkelni, és csak lenni. Nem hiányzott cseppet sem a 4 órai kelés…

 Csütörtökön voltam fodrásznál, ismét rövidebb lett a hajam. Már nagyon fiús, de én így imádom. Annyira kényelmes viselet, már nem is emlékszem, milyen, mikor hosszan lóg az ember haja. Pedig nekem is volt derékig érő hajam…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr301915669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása