2010.06.09.
16:21

Írta: Csakazértis

Shopping

 A múltkoriban nagyon ráértem, ezért gondoltam egyet, és elmentem vásárolni. Majd összekötöttem egy talival is a dolgot.

 Anyukám szerint rémes nő vagyok, mert ha valami megtetszik, és látom, hogy megéri annyiért, akkor meg is veszem. Így vettem egy kék pöttyös inget és egy zöld topot. Pedig nem is magamnak voltam vásárolni...

 Tegnap megbeszéltem volt ofőmmel, hogy meglátogatom, mert azóta híremet se hallotta, amióta elballagtam. Úgyhogy összekötöttem egy gyors városnézéssel is a dolgot. Mivel nincs nyárra se papucsom, se szandálom, így gyorsan körbejártam a közelbe eső boltokat. De lehet, hogy szombaton megkérem anyut jöjjön el velem újra. De megint nem bírtam magammal, mert megint vettem két felsőt: egy fehér pólót, amire majd festek valamit, és egy világoskék topot. Pedig mennyi mindent rám akartak még sózni... XD

 Ma meg néztem a tescós újságot, hogy a könyvek le lesznek értékelve, úgyhogy muszály menni munka után megnézni őket, mert vannak tudományos értekezések - 500 Ft/2 db. Azok közül korábban olvastam kettőt, és tényleg érdekesek. Ennyit meg megérnek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr652069267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása