2008.08.28.
23:20

Írta: Csakazértis

Bajnokok Ligája sorsolás

 Amikor leállok a másik nemmel beszélgetni, gyakran felmerül a következő kérdés: "Te szereted a focit?" - ebben van a meglepődöttségtől a lenézésen át minden. No de kérdem én: miért ne szerethesse egy nő is a labdarúgást?

 Tegyük gyorsan hozzá: én nem a focisták alapján válogatom a kedvenc csapatomat! Tény, hogy vannak helyes labdazsonglőrök a favorit kluboknál, de én a játékot szerettem meg! És hogy kik a kedvenceim? Liverpool és Valencia.

 Ugye ma volt a Bajnokok Ligája csoportkörének sorsolása. Sok az ismerős klub (komolyan, mi lenne, ha egy sorozat a Real Madrid, a Manchester United vagy a Chelsea nélkül menne le?), van néhány ismeretlen (Anorthoszisz Famaguszta - Ciprus - azt se tudtam, hogy létezik!!!). Ismét lesz Liverpool - PSV Eindhoven, Manchester United - Villareal, de a legjobb a Real Madrid - Juventus lesz szerintem, hiszen a Juve két év kihagyás után tér vissza a nemzetközi porondra egy rangos ellenféllel a csoportjában.

 Ki nyeri meg a kupát? Május 27-én Rómában kiderül!

A csoportok

A csoport: Chelsea, AS Roma, Girondins Bordeaux, CFR Cluj

B csoport: Internazionale, Werder Bremen, Panathinaikosz, Anorthoszisz Famaguszta

C csoport: FC Barcelona, Sporting CP, FC Basel, Sahtar Doneck

D csoport: Liverpool, PSV Eindhoven, Olympique Marseille, Atlético Madrid

E csoport: Manchester United, Villarreal, Celtic Glasgow, Aalborg BK

F csoport: Olympique Lyon, Bayern München, Steaua Bucuresti, AC Fiorentina

G csoport: Arsenal, FC Porto, Fenerbahce, Dinamo Kijev

H csoport: Real Madrid, Juventus, Zenit, BATE Boriszov

Szólj hozzá!

Címkék: bajnokok ligája bl

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr47638563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása