2008.08.28.
22:44

Írta: Csakazértis

Hogy is kezdjem???

Először is üdv!

 Nos, belefogok életem első blogjába! Majd 19 évet kellett rá várni, bár szerintem ennyire szükség is volt...

 A cím is őrültség, hát még aki ismer tudja, hogy én vagyok olyan, hogy nekiülök, és napokig nem látnak, mert valamit alkotok. De erről a tanáraim is tudnának mesélni...

 Hogy milyen vagyok, az útközben kiderül.

Szólj hozzá! · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr36638519

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccnp boot camp uk 2019.06.08. 12:50:22

auto mieten marl - Can you take adderall during day and smoke joint a

Trackback: ccnp boot camp uk 2019.06.08. 06:18:32

Hazajött a restaurált Merci! - Belsőség

Trackback: ccnp courses london 2019.06.07. 07:12:33

26.5mm signal flare gun - Amoxicillin dose for 90 pound dog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása