2008.10.10.
20:46

Írta: Csakazértis

Rajz és rajz

 Sose gondoltam volna, hogy három rajz óra alatt is el lehet érni valami eredményt. Főleg úgy, hogy komolyabban általánosban rajzoltam utoljára.

 Annyira jól esett, hogy valaki lát bennem tehetséget és akarást, hogy esetleg lökdösne egy szakirány felé (lökdös más is, de az nem abba az irányba, ami engem érdekelne... magyarul a gazdasági szakirány - hogy mi a jó abban???) Nem bántam meg, hogy elkezdtem a rajzszakkört. Lehet, ha a jelenlegi rajztanáromhoz járnék, nem lennék biztos ennyire. De ez más.

 Sikerült elérnem, hogy feszítetten tudok rajzolni! Most már csak azt kéne begyakorolni, hogy ne legyenek a vonalak összetartásával gondok, meg hogy ne csússzak le vagy fel a lapon.

 Ez volt a hét legjobb programja!!!

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr53707600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása