Lehet, hogy problémás osztály vagyunk, de akkor is. Az üzleti tanárunk már második éve nem képes felfogni, hogy nem szeretjük a tantárgyát, és akárhogy erőlködik azzal, hogy elfogadjuk, hogy ezt kell tanulni, egyre gyakoribbak a nézeteltérések.
Kezdődött azzal, hogy köztudott a fiú osztálytársaimról, hogy őket érdekli legkevésbé, mi történik órán. Fő foglalatosságuk a padon fekvés, meg a duma. Persze ezt nem díjazza a tanár.
Mostanában minden héten dogát írunk valamelyik hülyeségéből. Ráadásul úgy állítja őket össze, hogy még véletlenül se tudjál 5-öst szerezni. Ez volt a viszonyszámos dolgozatánál is. 20 pontos volt az egész, ami azt jelentette, hogy egy pont 5%-kal ért fel. És miért lett az osztály 96%-nak!!! egy osztályzattal rosszabb a dolgozata? Mert azért levont pontot, ha saját szavaddal fogalmaztál meg egy mondatot, ami mellesleg nem ért fél pontot se. Na meg azért, mert egy olyan diagramra nem írtunk címet, amire még órán se írtunk. Persze volt két csaj, aki írt, de ők azok, akik még élvezik is az órát.
Tudni kell, hogy az osztály többi része mindent csinál órán, csak az üzletivel meg az alkalmazottal ne kelljen foglalkozni. Én például rajzolok (ezen a héten 4 pólóra terveztem meg a feliratot), olvasok, vagy törit tanulok.