2008.11.28.
22:22

Írta: Csakazértis

Az az ember!!!

 Nos, nem tudom, ki mit gondol, de én képtelen vagyok felfogni, egyesek miért mennek el érettségizni, ha nem is foglalkoztak vele.

 Már nagyban dolgoztam ki a tételeimet magyarból, mikor a feleltető tanár megérkezett. 4 magyaros volt bent (meg egy töris és egy matekos). Először egy srác ment ki felelni a magyaros társaságból. Írásbelin 45 perc alatt összedobott egy fogalmazást. Akkor azt hittem, hú de okos lehet, ha ilyen hamar végez. De nem! Kiderült, hogy tavaly emelten próbálkozott, de Mándy kifogott rajta szóbelin. Most középszinten írásbelin épp! összehozott 21%-ot, szóval csak becsúszott a szóbelire. De ott az ég világon semmit se tudott! Már elgondolkoztam rajta, még a feleletét hallgattuk (vagyis inkább azt, amit a tanár mondott helyette), hogy a bentöltött 2,5 óra alatt mi a manót csinálhatott. Mert se a nyelv tagozódásaihoz, se Arany balladáihoz semmit se konyított. Pedig szerintem nem olyan nehéz elkezdeni egy Walesi bárdokról beszélni. De úgy néz ki, ez nem mindenkinek megy...

 Jah, és a legjobb: eljött laza farmerban és egy lezser pulcsiban érettségizni. Nagyon jót nevettek kint rajta a többiek...

Szólj hozzá!

Címkék: magyar suli iskola érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr85793977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása