2009.02.21.
20:39

Írta: Csakazértis

Hó és hó

 Ma már megint esett. Nagyon nem örültem neki, pedig én szeretem a telet. Egyvalaki azonban nagyon odavolt a hóeséstől. Ő Balu volt. Amint összeseperte apu neki egy csomóba, azonnal belefeküdt.

 Délután kimentem hozzá, hogy hógolyózzunk, de annak jobban örült, ha havat szórtam rá, meg ha vakartam a hasát. Akkor pedig végképp tökéletessé tettem a délutánját, amikor előkotortam neki a zöld pöttyös labdát...

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás állat állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr21957164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása