2009.04.15.
20:53

Írta: Csakazértis

Könyvtár

 Rájöttem, mivel tudom kiakasztani a könyvtárban azt a kis borzos könyvtárosnőt... Ha a sztálini gazdaságpolitikáról akarok könyvet keresni.

 Szerintem ennyire hülyén még senki nem fogalmazott meg egy témakört, mint amik benne vannak a mostani töri emelt tematikában. Mert ha elkezd az ember keresni akár neten, akár a könyvtárban ezekről bármit is, egyszer csak azon veszi észre magát, hogy nem is azt találta meg, amit keresett, de ez is érdekes, csak teljesen más...

 Na, ha úgy tettem volna fel neki a kérdést, hogy kéne néhány könyv a tervgazdálkodásról, egyből tudta volna, hol keressem meg ezeket. De így... 20 percig nézte a könyvespolcokat, néha levett egy-két darabot, amiben ritka bonyolultan volt megfogalmazva a keresett téma, vagy benne se volt, de azért megpróbálta, hátha jó lesz valamire...

 Végül két könyvet hoztam ki, amit ő adott, a többit meg már én kerestem meg magamnak, mert akkor nem egy órás túra lett volna ez a könyvtár, hanem egész délutános...

 Szóval, mostmár tudom, nem mindent találok meg úgy, ahogy én szeretném. Bár jobban belegondolva ez eddig is így volt... Na de ez már bosszantó...

 

Szólj hozzá!

Címkék: történelem könyvtár

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr211067426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása