2009.06.05.
23:06

Írta: Csakazértis

Könyvtár

 Szóval a megyei könyvtár zárva lesz 15-től szeptemberig. Ennek okán ma menni kellett könyvtárba. Szegény öcsémet is elrángattam, mert nehogy már én cipeljem a könyveket bent a terembe :p

 Sikeresen kihoztunk 21 db könyvet, mert hosszú lesz ez a szünet, és kell valami olvasnivaló. Nem mintha itthon nem lenne elég könyv, ami arra vár, hogy elolvassam, de azért még körbenéztem, mizujs van a könyvtárban.

 Hoztam ki orosz könyveket, olyat, amit meg akarok majd venni, meg Coelho-t angolul. Történelmi könyveket, szórakoztató olvasmányokat, Háború és békét...

 Viszont csoda történt, mert amíg én a bűnügyi könyveket kerestem, öcsém belerakott a halomba egy könyvet magának. Kelta mítoszok és legendák... Azt mondta azért, mert rövid történetekből áll. Szegénynek, mit össze kerestünk építészettel foglalkozó könyveket, de nem találtunk egy értelmeset se.

 Végül, mikor beálltunk a pulthoz, hogy mennénk, még át kellett válogatnunk a könyveket, hogy ne legyen probléma a kölcsönzéssel. Milyen jó, hogy rávettem tesómat, hogy hosszabbítsuk meg a látogatási jegyét!!!

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás könyv orosz könyvtár

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr861166487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása