2009.06.13.
22:20

Írta: Csakazértis

Ahány ember... II.

 - Az előbbi kategória további részhalmaza a fiatalság. Vagyis a 30 alatti társadalom. Szórakoztató. A legjobb élmény eddig két, volt iskolatársam. Na már mosolygok :) Nagyon szórakoztatóak voltak, ahogy elpoénkodták a vásárlást, meg próbáltak kicsit fellelkesíteni a hátralévő időre. Nagyon jól tudtam, hogy idősebbek nálam - a magyar/orosz tanárnőm osztályába jártak -, de azért bejátszották, hogy ők nem azok. Egy élmény volt. Aztán volt ma egy olyan srác is, aki megkérdezte, hogy nem kimerítő ez az egész. Mondtam neki, hogy az nem esik jól, ha egy vevő engem szid, mert nem tud valamit megvenni. De amúgy nem rossz ezt csinálni. Aztán vannak, csak azért állnak be a soromba, hogy udvaroljanak :P

 - Jöjjenek a külföldiek. Amióta megjelentek a románok a hiperben is, hát néha kegyetlen mit le tudnak művelni. Tiszta activity kitalálni mit szeretnének. A legjobb, hogy nem beszélnek egyáltalán magyarul, bár vannak kivételek. Aztán mire kiderül, hogy angolul tud, addigra már mehet is. Szóval mutogatunk ezerrel. A pénzt a többség egész jól ismeri már, de egy-kettő nem tud rendesen fizetni. Úgy kell nekem kiválogatni a pénzt. Én meg még vagyok olyan erkölcsös, hogy nem veszek el többet, mint amennyit kell. Ő is ember, neki is meg kell azért dolgozni a pénzért. Aztán ott vannak még a németek. Ők is aranyosak. Számolni se mindig tudnak...

Szólj hozzá!

Címkék: munka viselkedés emberek ember meglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr921183327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása