2009.10.16.
12:04

Írta: Csakazértis

Végre Youtube-ozhatok!!!

 Komolyan ez hiányzik legjobban Szegeden!!! Mivel az albérletben nem volt net bekötve, így mobilinternetre voltunk korlátozva. Nos, nekem meg volt jószerivel tiltva, hogy használjam a videomegosztót, mert ha egyszer felmegyek, lehet órákig előtte ülök... Szóval ezt csak itthon művelhetem...

 Na de mi érdekeset találtam ma magamnak. Vagyis, mivel fogom az elkövetkezendő pár órában szórakoztatni magam???

The Fugees - Ooh La La La

 Nagyon nagy szám! Imádom benne Lauryn hangját, már csak ezért is jó meghallgatni ezt a dalt.

Goldfrapp - Strict Machine

 Alison Goldfrapp. Szuper jó hangja van!!! Ez az egyik kedvenc számom, már nem is tudom, melyik játékban volt, de mindig csak ez ment egy időben...

Hercules and Love Affair - Blind

 Még mindig nem tudom megunni! Nekem ez a nyugizeném. Órákig képes vagyok hallgatni, anélkül, hogy megunnám.

Basement Jaxx - Where's your head at

 Na erre lehet aztán tombolni!!! Nem csoda miért szeretem... Valahogy mindig jobban tetszett a live ebből a számból, mint ami az album verzió... Talán azért, mert ez nagyon elmebeteg???

Faithless - God Is a DJ

 Ez mindenre a korona!!! God Is A DJ!!!

Szólj hozzá!

Címkék: zene video goldfrapp kedvenc music faithless videoklip hercules and love affair basement jaxx the fugees

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr611453932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása