2009.12.24.
14:50

Írta: Csakazértis

Vizsgaidőszak

 Nos, ez is ok, hogy az utóbbi napokban nem voltam blogközelben. Ugyanis elég keményen tanulni kellett.

 Na, most már majdnem túl vagyok az egészen... Már csak három vizsga van január első hetén, és utána szabadságolok egy kicsit...

 Egyetlen vizsga volt, amit korábban írtunk meg, a filozófiatörténetet, meg ukránból volt még utolsó szorgalmis héten szóbeli, a többit meghagytuk az arra szánt időre.

 A filozófiatöri nevetséges volt, főleg úgy, hogy akkor láttam elég sok arcot először, ugyanis nem volt valami népszerű és bejárogatós óra... Én is elég sokat elsumákoltam... Szóval a vizsga kérdéssora nagyjából a tavalyival volt azonos, így a 60 kérdésből 30-ra simán tudta mindenki a választ, aki azt korábban megnézte. A többi meg vagy kitalálható volt, vagy nem... De meg lehetett csinálni.

 Az ukrán szintén nem volt vészes. A szóbeli abból állt, hogy egy kis szöveget el kellett olvasni, majd néhány kérdésre válaszolni. Utána egy képet kellett körbeírni, majd felolvasni. Végül 5 jó és 5 rossz dolgot kellett írnunk az ukránnal kapcsolatban.

 December 15-én volt a következő írásbeli oroszból. Szerencsére nem volt nehéz, szinte csak az volt, amit már eddig is agyongyakoroltunk. Vagyis melléknév-főnév alany, tárgy és elöljárós eset. Ami már tényleg a könyökünkön kell, hogy kijöjjön... Utána még vártam egy kicsit, mert Babóca is jött Szegedre, és ha már erre járt, hazavitt...

 Szerdán este utazhattam vissza megint Szegedre, mert másnap reggel vizsgáztam. Szláv töri... Kedd este még át akartam rakni valami más időpontra, mert úgy voltam vele, hogy én ezt nem tudom. De tényleg. Aztán mégis el kellett mennem. Nagyon rossz kedvvel. De túléltem. 5-ös lett. A szlovákokat és a morva birodalmat kellett elmondanom, és - mivel oroszos vagyok - így oroszos témából is választhattam egyet. Jah, és én mentem be először...

 Pénteken szláv népek volt terítéken. Mikor kihúztam a tételt, tudtam ez nem fog menni. Még jó, hogy ott volt Balázs, gyors elcseréltük a tételeinket, utána meg ment a dolog. Hogy hogyan csináltuk mi meg ezt? A tanár fél órára magunkra hagyott minket :) Ebből is meglett az 5-ös!

 

Szólj hozzá!

Címkék: orosz filozófia vizsga ukrán szláv népek és nyelvek szláv népek történelme

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr711620718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása