2009.12.24.
15:01

Írta: Csakazértis

Vizsgaidőszak II.

 A mostani hét. 

 Na ezt a hetet is 1000x átvariáltam, mire elmentem bármiből is vizsgázni. Először is rájöttem, hogy nem tudom megtanulni két nap alatt a nyelvtudományt, így az jövő évre marad. Szóval szombaton összeállítottam egy könnyebb hetet magamnak.

 Hétfőn délután mentem elsőnek társadalomismeretre. Nos, mikor kijöttek a többiek előttünk egy kicsit megrémültem, hogy semmit se fogok tudni. Amiket ők elmondtak... Félve mentem be. Aztán mégse volt olyan rémes. Bár nagyon kellett figyelni a pontokra, na meg arra, hogy oda volt írva, hogy javított részt nem fogad el... Majd jövő héten kiderül, hogy hanyas lett.

 Kedden középkori magyar anyagi és eljárásjog következett. Nagyon paráztam tőle, mert a közepét aznap reggel tanultam meg, meg annyira haza akartam már menni... De hála sikerült kihúzni az egyik legkönnyebb tételt... Még meg is lettem dicsérve. 5-ös lett. Kár, hogy a második részét csak törisek vehetik fel...

 Vizsga után jöhettem haza. Egy kevésbé kényelmes és zsúfolt vonattal. Rengeteg cuccal. És kevés tárolóhellyel. Még egy nővel is összevesztem, mert nem voltam kiváncsi arra, hogy miért nyávog, meg hogy a pesti vonaton mi hogy van. Ez nem az a vonal! Amúgy is, otthagyhattuk volna a pestről jövőket, mert nem sokat kellett volna várniuk a másik vonatra... Mindegy.

 Szerdán könyvtár volt. Ahhoz képest, hogy szinte semmit nem tanultam rá... A kettes tuti meglett, és vagy hármas lesz, ha szemetek, de ha aranyosak, akkor akár 4-es is. Mert pont ponthatáron vagyok...

 Szóval ez volt idáig a vizsgaidőszakom. Még van hátra néhány "kellemes" szóbeli, amitől nagyon tartok. De meg fogom jóra csinálni. Vagyis remélem...

Szólj hozzá!

Címkék: vonat társadalomismeret kmaésej könyvtár és informatikai alapismeretek

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1001620739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása