2010.04.11.
21:44

Írta: Csakazértis

Juppi, itt vagyok!!!

 Már megint jó régen írtam. De mostanában rám tört a mehetnék. Nem is baj, néha kell ez is.

 Még március végén volt egy kisebb, először megrendezett fesztivál-féle itt Csabán. Szombatra meghívták a Magna Cum Laudét zenélni. Mivel eddig már többször gondolkoztam rajta, hogyha egyszer így erre járnak, elmegyek egy koncertjükre. Az elhatározás megvolt, tesómat is sikerült valahogy rávenni, hogy kísérjen el.

 Eljött a szombat este. Szokás szerint, ha én valamerre akarok menni, akkor el kell kezdenie esni az esőnek. Így is lett. Mire felértünk a belvárosba, addigra tesóm kimotyogta magát, legalább ötször haza akart indulni, de végül nagy nehézségek árán és kicsit megázva felértünk. A koncert nagyon jó volt, főleg azért is, mert elég sokan voltunk, és a zenészek is szeretnek hazai terepen nyomulni. Nem számoltam meg, hányszor mondta el az énekes, hogy mennyire szeretnek itthon, Békés megyében zenélni. A zene tetszett, legalább addig se esett az eső. Tesóm már nagyon várta a végét, mert elzsibbadt a lába. Pedig még mozgástere is lett volna, hogy egy kicsit ugráljon.

 Mikor elindultunk haza, akkor újra rázendített esni, így beázott cipővel eléggé rossz volt sétálni. De a jó oldalát nézve egy nagyot beszélgettem tesómmal.

Vasárnap átjött a volt nagy Ő, a végére már milyen jót beszélgettem vele…

 

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége koncert buli

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr71913046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása